POLECANE - MASKA DO WŁOSÓW KALLOS "OMEGA"

Witajcie!

W dzisiejszym wpisie chciałabym polecić wam maskę do włosów firmy Kallos. 
Kupiłam ją w sumie przez przypadek.
 Jest stosunkowo tania i tak naprawdę to mnie skusiło do zakupu.


Byłam przekonana, że skoro kosztuje 7,49 zł za 275 ml, 
to raczej nie ma co liczyć na coś spektakularnego. 
I to było błędne myślenie.
Okazało się, że maska działa niesamowicie dobrze na moje włosy. 
Po każdym użyciu nie ma efektu "siana" na głowie, 
z czym cały czas walczę. 
Włos wydaje się być odżywiony, lśniący, zdrowy. 
Muszę przyznać, ze to co obiecuje producent zgadza się 
w 100 % w moim przypadku.


(Bogato regenerująca maska dla nieżywotnych, łamiących się włosów z kompleksem Omega-6 i olejkiem Makadamii. Dogłębnie regenerująca, intesnywnie odżywiająca maska do włosów. Rekonstruuje strukturę suchych, łamiących się włosów. Nawilża, odżywia osłabione, uszkodzone włosy i ich końcówki oraz nadaje im jedwabisty blask.)



 Producent zaleca również, aby nakładać maskę na umyte, wysuszone ręcznikiem włosy, 
a po 5 minutach spłukać maskę. 

Osobiście używałam jej na dwa sposoby, 
absolutnie nie stosując się do powyższych zasad. 
Nakładałam na całe włosy, czekałam aż się wchłonie 
i dopiero je myłam, lub też nakładałam po umyciu,
 na końcówki, ale nie spłukiwałam. 
Te dwa sposoby były dla mnie najefektowniejsze.

Maskę polecam, będę chętnie do niej wracała i prezentowała znajomym :)


Rodzai oraz wielkości tych masek jest wiele. 
Dla każdego coś dobrego ;)

A wy jakie maski polecacie? :)

Comments