ODŻYWKA GOLDEN ROSE - BLACK DIAMOND

 HEJ!
Do odżywek jestem nastawiona wrogo. Eveline 8w1 zrobił mi taką krzywdę, ze odpuściłam sobie wszelkie odżywcze specyfiki. Postawiłam na kremy do rąk i paznokci. Do czasu... Pewnego pięknego dnia usłyszałam o odzywce firmy Golden Rose "Black Diamond". 
Przede wszystkim zachęciło mnie jedno zdanie "nie zawiera formaldehydu" - zaświeciły mi się oczy i postanowiłam przeszukać internet w celu odnalezienia większej ilości informacji. Koniec końców - zakupiłam.

Bardzo szybko przekonałam się, że nie bez powodu jest wychwalana. Moje paznokcie bardzo się z nią polubiły. Nawet wtedy, gdy doprowadziłam je do stanu co najmniej krytycznego. Miałam cienkie, jak papier, łamiące się i rozdwajające paznokcie. Na trzy miesiące odstawiłam hybrydę i zaczęłam używać mniej lub bardziej regularnie tejże odżywki. 
To był strzał w 10! Twarde, piękne i odżywione! Niesamowite! Koleżanki dopytywały jak to możliwe, czy aby na pewno nie mam tipsów/żeli. Nie chciały wierzyć - można to nazwać mała metamorfozą. Żałuję, ze nie zrobiłam zdjęć przed kuracją. Następnym razem będę bardziej konsekwentna ;)

Obecnie GR mają w swojej ofercie jeszcze trzy odżywki:

  • 4in1 Complete Care
  • Smoothing Base Nail Foundation
  • Oxygen Nail Growth

Wszystkie kosztują 12,90 zł w cenie regularnej. 

A WY MIAŁYŚCIE KTÓRĄŚ Z NICH?
 SPRAWDZIŁA SIĘ? DAJCIE KONIECZNIE ZNAĆ! 

Comments