# POLECANE - KREM DO TWARZY GARNIER



Gdybym miała polecić jeden z kremów dotychczas używanych z pewnością byłby to ten.



Po otworzeniu pudełeczka miałam obawy. Konsystencja kremu sprawiała wrażenie, jakby miał być tłusty i wchłaniać się wieki. Od razu pomyślałam sobie - oho, będzie kłopot. 
Jakież było moje zdziwienie przy pierwszym użyciu! Okazało się, że krem rozprowadza się idealnie i wchłania się bardzo szybko. Zdecydowanie jest to jeden z lepszych kremów, jakie miałam okazję kupić w ostatnim czasie. Buźka po nim jest nawilżona i gładka.
Opakowanie jest poręczne (o dziwo, nie wypadł mi nigdy z ręki - uważam to za sukces :D),
 a i jego środek jest bez niepotrzebnych zakamarków, czy załamań. 
Używa się go bardzo przyjemnie, a sam krem również dobrze działa na dłonie. Zdarzało mi się trafić na kremy, które o ile dobrze działały na skórę twarzy, na dłonie już nie koniecznie, tutaj jest inaczej.

Polecam serdecznie! :)




Comments