NASTRÓJ SIĘ NA ŚWIĘTA / ZAPACH ŚWIĄT - BLOGMAS 2016

 Hej! 

Dziś post 2 w 1 - ponieważ w wyzwaniu blogmasowym mamy dwa punkty, które dla mnie są jednoznaczne :)
Zapach świąt kojarzy mi się z czekoladą, piernikiem, anyżem, goździkiem,
 jabłkami i pomarańczą. Nastrajanie w moim przypadku wiąże się z pyszną gorącą czekoladą i cudownymi herbatami z milionem dodatków.

 Czy to nieprzyjemne czuć te zapachy roznoszące się po całym mieszkaniu i jeszcze delektować się nimi? Dla mnie to strzał w 10!  

Oczywiście nie wykluczam cudownego zapachu choinki, mroźnych spacerów i wieczorów z gronie znajomych. Świątecznych piosenek także nie jest mi nigdy za wiele! 
 Jest to magiczny czas i zdecydowanie najpiękniejszy i najbardziej rodzinny okres w roku :)


Miłość od pierwszego... Hmmm... Łyka?
  Herbata z pomarańczem, jabłkiem, anyżem i goździkiem!

Gorąca czekolada o smaku miętowym
 z bitą śmietaną, świeżo startym cynamonem i mini marshmallows :)


Jak tam wasze przygotowania do Świąt? 
Jak się nastrajacie? 
Jakie zapachy wam się z nimi kojarzą?


Comments

  1. Ja w tym roku słabo czuję święta :) Choć gdy są już mandarynki to wiem, że właśnie ten czas się zbliża i bardzo się cieszę na to! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dziękuję za poświęcony czas! :)