FAV MATTE LIQUID LIPSTICK

Hej!

Na wstępnie chciałabym napisać, że nie mogę pozostać przy jednym języku na stronie... Moje serce mimo wszystko tęskni za Polszczyzną, zatem pozostajemy w formacie pół na pół :)Druga sprawa - opóźnienia... Posty miały być raz w tygodniu, w poniedziałek. Niestety życie kieruje nami inaczej i nie mogę sobie ustalić jednego dnia, w którym będę blogować.

Koniec żali, przejdźmy do celu tego posta!

Matowe pomadki w płynie... Ile ja czasu spędziłam na szukaniu, kupowaniu, testowaniu idealnej pomadki matowej (w przystępnej cenie) dla MOICH ust... Przetestowałam już tyle różnych, które koniec końców się nie sprawdzały, że miałam ochotę zrezygnować.
Moje usta nie są w idealnej kondycji i ciężko mi było znaleźć ideał.

I tutaj pojawił się RIMMEL... Pomadka kupiona przez przypadek, kolor wzięty przez przypadek... 720 MOCA -
 W sklepie oczywiście wyglądał troszkę inaczej, ale promocja 3 za 2 skusiła mnie na wypróbowanie. 

***
Hi!

At first I would like to write that I can`t stay with one language on the page... My heart still misses Polish, so we stay in half-to-half format :)
The second case - delays... Posts were supposed to be once a week, Monday. Unfortunately, life drives us differently and I can`t find the one day that I'm blogging.

End of that, let's go to the purpose of this post!

How much time did I spent on looking, buying, testing the perfect matte (at an affordable price) for MY lips...
 I tested so many different endings that didn`t work out that I wanted to give up.
My lips aren`t in perfect condition and I was hard pressed to find the ideal.

And here RIMMEL appeared... A case bought by accident, the color taken by accident...
 720 MOCA - In the shop obviously looked a bit different, but promotion 3 for 2 tempted me to try it.



Pomadka okazała się strzałem w 10 i po jakimś czasie postanowiłam kupić kolejne pasujące mi kolory. Jestem zadowolona z każdej z nich. Oczywiście nadal je testuję, aczkolwiek na tę chwilę mogę podać wystarczające zalety.

***

The lipstick was a shot at 10 and after some time I decided to buy another matching colors. I`m happy with each of them. Of course, I'm still testing them, although at this moment I can give you some good qualities.


Najbardziej zależało mi na tym, aby idealna pomadka nie przesuszała zbytnio ust, nie pozostawiała śladów i przede wszystkim nie rozmazywała się. Właśnie to otrzymałam.

Zdjęcia zostały zrobione pod światło, wiec zdaję sobie sprawę, że nie wyglądają na idealne maty, ale to był jedyny czas kiedy mogłam zrobić zdjęcia i nie padało - co się wysoce ceni w Anglii!
Zatem musicie uwierzyć mi na słowo, że są w 100% matowe.

***

The most important thing was that the perfect lipstick didn`t over-dry the lips, leaving no marks and, above all, no smudging. That's what I got.

The photos were taken to light, so I realize that they don`t look like the perfect mat, but that was the only time I could take pictures and it didn`t rain - which is highly appreciated in England!So you have to believe me that they are 100% matt.




A wy? Które maty kochacie i polecacie? :)

***

And you? Which mats do you love and recommend? :)

Comments